שאלות נפוצות

 

איך זה עובד?

מה זה פורדיל?

אתר פורדיל עוסק בקניות חברתיות משתלמות המביא לכם, לקוחותינו, את העסקאות הטובות ביותר בנושאי מזון, חופשות, ביגוד, אביזרים ועוד! וכל זאת ע"מ ליצורה חווית קנייה מהנה ללקוח ולהביא לקוחות חדשים לבתי העסק המופיעים באתר.

כיצד אוכל להתעדכן בדילים הכי טובים באתר בזמן אמת?

זהו תהליך פשוט! ע"מ לקבל את הדילים הטובים ביותר כל שעליכם לעשות הוא להצטרף לרשימת התפוצה שלנו במייל ואנו נדאג לעכן אתכם בדילים הכי שווים באתר! כמו כן, אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו דרך הסמארטפון שלכם ולהינות מהאתר בכל מקום, ובכל זמן שתרצו.

מהי קנייה קבוצתית?

ע"מ להביא ללקוחותינו את המחירים הטובים ביותר לעיתים עלינו להבטיח לבית העסק מס' קונים מינימאלי. כלומר, אך ורק אם ירכשו את המוצר מספר אנשים מינימאלי העסקה תצא לפועל. במידה ולא הצלחנו להשיג את היעד, הלקוח לא יחויב והעסקה לא תתממש. כמו כן, במידה והגענו למס' קונים המשביע את רצונו של בעל העסק, בעל העסק יכול להחליט ע"פ שיקול דעתו להוריד את המספר המינימאלי של הרוכשים.

השוברים שלי

מתי אוכל לממש את השובר?

את השובר / הקופון ניתן לממש כבר ביום העסקים שאחרי הקנייה אלא אם כן צוין אחרת בפרטי הקופון.

האם יש תוקף לשובר? ומה עושים כשפג התוקף?

כן, לשובר יש תוקף. תוקף השובר הינו עד חצי שנה מיום הרכישה או עד התאריך שצוין בפרטי השובר.  בתום תוקף השובר לא יהיה ניתן לנצל אותו. לכן, זכרו שעליכם לנצל את השובר עד תום התוקף המופיע בפרטי הרכישה.

האם אוכל לקנות קופון כמתנה למישהו אחר?

בוודאי! אנו מדגישים בפני בתי העסק שהקופון יכול להימסר כמתנה אלא אם כן צוין אחרת בפרטי הקופון. תרגישו חופשי לפנק בקופון את חבריכם או את בני המשפחה.

רכשתי קופון / שובר, כיצד אני מקבל אותו?

את הקופון תוכלו לראות תחת הקישור "הדברים שלי" בלשונית "הקופונים שלי" ומשם נשאר לכם רק להדפיס אותו ולהינות.

כיצד אני מממש את הקופון?

במקרה של הזמנת מוצר, הקופון ממומש באופן אוטומטי לאחר שליחת המוצר ללקוח. במקרה של שובר המצריך את הגעתכם אל בית העסק (לדוגמא: מסעדה) עליכם להדפיס את הקופון ולהגיע עמו לבית העסק. אופן מימוש הקופון מופיע בפרטי כל קופון אותו אתם רוכשים.

האם באפשרותי לקבל החזר כספי על השובר?

ככלל אין אפשרות לקבל החזר כספי על הקופון למעט ע"פ התנאים המפורטים בתנאי השימוש, אך זוהי אינה החלטה כוללת לכן נשמח אם תשלחו לנו את הסיבה ואת הפרטים שלכם למייל: support@4deal.co.il ואנו נשמח לבחון כל מקרה לגופו ולדאוג לכך שחווית הקניה שלכם תהיה מושלמת.

האם אוכל לקבל החזר כספי על חלק מהשובר שלא נוצל?

לצערינו לא ניתן לקבל החזר על חלק מהשובר שלא נוצל.

מה עושים כאשר בית העסק ממנו קניתי את השובר כבר לא קיים?

נשמח שתשתפו את מחלקת שירות הלקוחות שלנו במקרה ואנו נעשה כל שביכולתנו שתקבלו את כספכם בחזרה ותצאו עם חווית קניה הוגנת.

המוצר שהזמנתי עדיין לא הגיע. כיצד אוכל לברר פרטים עבור משלוח המוצר?

בפרטי הקופון מצוינים זמני אספקה של המוצר, ואנו מחייבים את בתי העסק לעמוד בזמנים אלו. במידה והמוצר לא הגיע אליכם בזמן הכתוב בפרטי הקופון, ניתן לפנות לבית העסק (מס' הטלפון ופרטים נוספים מופיעים ע"ג פרטי הרכישה) ולברר זאת מול בית העסק.

הזמנתי חופשה בקופון אך אין את התאריך שאני רוצה, מה עושים?

ככלל, אנו ממליצים להתקשר לבית העסק לפני רכישת הקופון ע"מ לוודא שיש את התאריך אותו אתם רוצים פנוי ורק לאחר מכן לבצע רכישה של הקופון כדי למנוע את אי הנעימות. כל זאת מפני שאין החזר כספי על הקופונים אותם רכשתם למעט המקרים המפורטים בתנאי השימוש של האתר.

איך נקבע המחיר המקורי של המוצר?

המחיר המקורי של המוצר יכול להקבע ע"פ אחד משלושת הדברים הבאים: על סקר המקיף ספקים שונים, על מחיר קודם של הספק עצמו, או על הערכת שווי של הספק. הוא אינו בהכרח משקף את מחירי המבצע והמחירים הנוכחיים של כל ספק בארץ.

תשלום

האם הקניה באתר מאובטחת?

האתר משתמש במערכת סליקת אשראי מבית PayPal  שהיא אחת מהמערכות המאובטחות והמוכרות בעולם לסליקת כרטיסי אשראי ותשלום באינטרנט. פרטי התשלום שלכם אינם מועברים לבתי העסק או לצוות האתר פורדיל. לכן, התשלום באתרינו הוא המאובטח ביותר.

האם אני חייב חשבון ב PayPal  על-מנת לרכוש מהאתר?

התשובה היא לא, לא חייב חשבון ע"מ לרכוש. הקנייה יכולה להיות ע"י הזנה ישירה של פרטי התשלום.

האם אוכל לשלם על הקופון לבית העסק?

לא, התשלום על הקופון מתבצע אך ורק דרך האתר פרט למקרים בהם חלק מהתשלום משולם באתר והשאר מול בית העסק ואפשרות זאת תופיע בפרטי הקופון.

עסקאות קודמות

קופון שראיתי באתר לפני מספר ימים כבר לא מופיע / מופיע כלא זמין לקנייה / מופיע כ"אזל המלאי" ואני מעוניין לרכוש אותו. האם יש דרך לעשות כך?

קופונים שלא זמינים לקניה כבר לא ניתן לרכוש. אך נשמח לשמוע על כך ממכם ע"י "צור קשר" באתר ואנו נבחן את אפשרות החזרת הקופון אל מול בית העסק.

יש קופון שאני מאוד רוצה לרכוש אך אין באתר שלכם. מה אפשר לעשות בנידון?

אפשר ואפילו רצוי ליצור עמנו קשר ע"י "הצע עסקה" בתחתית האתר ולספר לנו על קופון שהיתם רוצים לקנות ואנו נשמח לנסות להגשים לכם את המשאלה.

שותפות עסקית

אני בעל עסק וברצוני לפרסם את המוצר שלי באתר, כיצד אוכל לעשות זאת?

כל מה שעליכם לעשות הוא לכתוב לנו במייל: Business@4deal.co.il את פרטי העסק שלכם ודרך התקשרות ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי!

אני רוצה להיות חלק מצוות האתר, האם אוכל לעשות זאת?

צוות האתר גדל באופן מתמיד ושמח לצרף אנשים שיעזרו לנו למצוא את העסקאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. אם ברצונך לקחת חלק בכך, נשמח אם תיצור קשר ע"י לחיצה על כפתור "צור קשר" באתר.